Letní osvěžení

Správce webu | 01.07.2017

0 komentář

Děti a vy

Bazény, bazénky, brouzdaliště, rybníky, to vše je perfektním osvěžením v parných dnech. Jak se ale osvěžit, nemáte-li možnost dostat se k vodě? Zkuste pár našich tipů.

Zkuste pár našich tipů na letní osvěžení, nemáte-li po ruce bazén

  • Zmrzlina. Točená, kopečková, mléčná, smetanová, ovocná, vodová nebo zmrzlinový sorbet, to vše milují snad všechny děti. Zmrzlina je oblíbená osvěžující pochoutka a pokud máme nějakou kvalitní, není důvod si ji odpírat, ale samozřejmě v přiměřeném množství. Pokud zmrzlina obsahuje smetanu nebo mléko, je i zdrojem vápníku a bílkovin, a taková kvalitní zmrzlina je tedy vhodná i pro děti. Jenže kupované nanuky bývají přecpané cukrem, konzervačními látkami a kdo ví čím ještě. Pokud vám jde o zdraví dětí, nezbývá než z širokého sortimentu na trhu vybrat kvalitní výrobek, který není narvaný chemií, nebo dětem dělat domácí zmrzlinu.
    Zmrzlinu můžete vyrobit téměř ze všech plodů, které lze rozmixovat nebo vymačkat. Ideální jsou například jahody, maliny, borůvky, rybíz, ale s trochou fantazie můžete použít téměř všechno ovoce, které je běžně k mání. Pozadu nezůstávají ani džemy a zavařeniny (které je vhodné trochu „naředit“ smetanou nebo jogurtem), ovocné jogurty nebo třeba i džus. Vytvořit si můžete tu nejlepší zmrzlinu podle své chutě a domácí zmrzlina tak vyhrává na plné čáře.
  • Ovoce a zelenina. Skvěle vás osvěží a pokud zvýšíte příjem ovoce a zeleniny bohaté na vodu, je tato varianta nejen účinná, ale také zdravá. Vyzkoušejte meloun, citrusy, nektarinky a salátovou okurku.
  • Vlažná sprcha. Opravdu pomůže. A proč vlažná a ne ledová? Ledová sprcha totiž pomůže jen na chvíli, protože ochlazené tělo se pak začne okamžitě zahřívat. Naopak vlažná sprcha donutí tělo k postupnému ochlazování se.
  • Pitný režim. Nezapomínejte na dostatečný pitný režim. Množství tekutin, které by měl dospělý člověk vypít, se uvádí v rozmezí 2 až 3 litrů za den. Při extra horkých dnech, tzv. tropických, i 3 litry a více. U malých a předškolních dětí se doporučuje, aby pily 1,5 až 2 litry denně. Nejlepší je čistá voda, ale u dětí s ní asi moc nepochodíte. Můžete jim připravit vlažný čaj, různé míchané nápoje, bowle či jiné osvěžující letní drinky. Co se týče nápojů, je lepší pít tekutiny, které jsou teplé nebo vlažné.
    Sklenice vychlazeného (ne ledového) mléka nebo jogurtu je překvapivě účinná. V žaludku vás příjemně chladí ještě nějakou dobu po konzumaci a funguje i jako balzám na rozpálené tělo.
Diskuze
Letní osvěžení

V diskuzi je 0 komentář. Poslední příspěvek

Vstoupit do diskuze


Co je portál vseohrackach.cz?

Pro nejmenší

Mluvící panenka Terezka by neměla chybět v pokojíčku žádné malé slečny

Správce webu | 23.02.2018

Mluvící panenka Terezka by neměla chybět v pokojíčku žádné malé slečny

Téměř každou malou holčičku potěší dárek v podobě panenky, ke které se bude ráda tulit a mazlit se s ní. Mluvící panenka Terezka by neměla chybět v pokojíčku žádné malé či větší slečny.

Zajímavosti

Proč si holčičky hrají s panenkami

Správce webu | 23.02.2018

Proč si holčičky hrají s panenkami

Holčičky si nemusejí nutně hrát jen s panenkami a kluci s vláčky. Děti si mají hrát s tím, s čím chtějí. Jde spíš o to, abychom děti zbytečně neokrádali o některé zájmy a sny jenom kvůli zastaralým stereotypům.


© 2018, TEDDIES s. r. o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing

Nahoru ↑