Dráhy pro autíčka Tut Tut

Dráhy pro autíčka Tut Tut

Výrobce: Vtech

Průměr všech hodnocení

4,0 lvíčků

Počet recenzí hračky: 2

Dráhy Tut Tut jsou určeny pro autíčka Tut Tut. Můžete si postavit letiště, parkovací dům, skokanský můstek nebo třeba dráhu s raketovým startem. Při hře na dráhách pro Autíčka Tut Tut, komunikují autíčka pomocí "chytrých bodů", „SmartPoint“. Ty jsou rozmístěné na různých místech dráhy a autíčko díky nim samo pozná, po které dráze zrovna jede, a na jakém místě se nachází. Více se dozvíte na Dráhy pro autíčka Tut Tut.

Alena Nohejlová

Ze závodní rampy jsme byli nadšení celá rodina. Od doby, co jsme jí rozbalili, si s ní děti každý den hrají a nejen děti, i tatínek se moc rád zapojuje.. Určitě tedy dokoupíme další autíčka, aby měl každý své a neprali se o něj. Co se týká autodráhy samotné, tak je velmi hravá, neboť se dá různě skládat. Kluci si vymysleli dokonce vlastní = U-rampu :-D. Tím, že se dá dráha různě pozměňovat, je pro děti stále atraktivní a jentak je neomrzí. A co se týká autíčka, tak z něj jsme byli nadšení nejvíce. Je interaktivní, vydává příjemné zvuky a náš nejmenší mrňousek se díky němu více rozmluvil, protože ho baví po něm opakovat. Hračku tedy určitě doporučuji, my jsme si s ní užili spoustu zábavy a věřím, že si jí ještě spoustu užijeme..
  • Autíčko vydává příjemné zvuky
  • Bezpečná
  • Odolná
  • Pomáhá rozvíjet řeč u malých dětí
  • Automatické vypínání autíčka
  • Součástí balení jsou baterie
  • Náhradní nálepky na dráhu (pokud dítko časem pokroky oloupe nebo odře, můžete je nalepit znovu)
  • Podporuje fantazii dětí. Z dílků se dá totiž sestavit hned několik typů ramp
  • Je kompatibilní s dalšími dráhami Tut Tut. Můžete si tedy sestavit vlastní závodní okruh.
  • Rozvíjí jemnou motoriku
  • Lehce se rozkládá a skládá, ale přitom je stabilní
  • Pouze jedno autíčko v balení

Blanka Hromadová

Jednotlivé díly dráhy jde k sobě dobře složit, i malé děti se to rychle naučí. Při každém projetí SmartPointu autíčko začne mluvit. Děti si vyhrají i s autíčkem samotným. Raketový start se dětem těžko mačká a špatně drží na dráze. Po odstartování se autíčko zbrzdí na SmartPointu a zastaví se na skokanském můstku. Samotná autodráha s raketovým startem není moc dlouhá a děti brzy omrzí.
  • mluvící a svítící autíčko
  • dráha se lehce skládá
  • raketový start špatně drží na dráze