Výrobce: Dino Toys s.r.o.

Průměr všech hodnocení

4,3 lvíčků

Počet recenzí hračky: 3

Kdo uteče mlsným mravencům a dorazí ke kuchaři Otíkovi jako první? Ve hře naleznete také recept na opravdový muffin. Více o hře se dozvíte na Muffin.

Irena Cigankova

Cílem hry je nasbírat suroviny na upečení muffinu a dojít do cíle hry. Na začátku si každý hráč vezme hrací kartu. Cestu ve hře sužují mravenci kteří, když na ně stoupnete, vám sní nějakou surovinu. Jiné nebezpečí ve hře není. Suroviny jsou zobrazeny na malých žetoncích otočených obrázkem dolů. Hází se klasickou kostkou. Na políčku supermarketu a slepice se žetony otáčí. Na supermarketu se dá vzít surovina cukr a ovoce případně čokoláda (dle zvolené hrací karty), na políčku slepice se zase hledá mléko a vejce. Hra není špatná, ale někdy, když se nedaří, je velmi zdlouhavá. Dcera (5let) ji hraje moc ráda. Výhodou je, že je na kartičce zobrazen opravdový recept, který se dá upéct, takže hra může pokračovat i v kuchyni.
  • originalita
  • zábava
  • paměť
  • někdy zdlouhavá

Kateřina Trejtnarová

Děkujeme za možnost vyzkoušet prima společenskou hru Muffin. Rády je s dcerou pečeme i jíme. Hra je \"chutná\", má spád a díky volbě různých chodbiček je pokaždé jiná. Hru proto doporučujeme nejen pro všechny milovníky sladkého. Hra není naopak vhodná pro dietáře neb mlsná Vás při ní na 100% dohoní :-) Nechaly jsme se také inspirovat receptem v návodu a muffiny si podle nich upekly.
  • hezký design, spád hry, procvičování počtů, recept k vyzkoušení, možnost vymalovat si svůj vlastní stojánek na muffiny
  • na kartičkách je poprvé trochu matoucí, které suroviny se mají sbírat a \"kupovat\"

Lenka Topičová

Hračku jsme poprvé vyzkoušeli a hned nás nadchla, není to klasická deskovka, je zábavná a i když je psáno od 5-ti let, syn si skvěle zahrál i s čtyřletou kamarádkou. Pokud hledáte vhodný dárek, určitě za nás můžu jen a jen doporučit :-)
  • Pro všechny věkové kategorie
  • Nic

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek