Průměr všech hodnocení

3,5 lvíčků

Počet recenzí hračky: 2

Rozkošné koťátko, milý pejsek nebo roztomilý králíček. Tyto interaktivní hračky budou vaše děti milovat. Více na Kidiminiz

Katule85

Katule85

Tuto hračku v provedení růžového zajíčka jsem vyhrála v jedné soutěži na internetu. Byla jsem nadšená, pak ale přišlo mírné rozčarování. Máme výrobek, který mluví jen anglicky (nejde o vadu, spíš o dodavatele výhry, a třeba se nám to bude v budoucnu hodit :-)). Pokud máte jako my jen jedno zvířátko, funkcí opravdu není mnoho - změna obličeje, zatleskej a já ti zatancuju, zatleskej ať odeženeš komára, mám hlad - vyber jídlo (pokud dítě zvolí sladkost, musí volit znovu) a mám hlad, dej mi mrkvičku a já za ní půjdu. Pro malé děti doporučit nemohu - sice se jim zajíček na pohled líbí, ale ovládá se jen pomocí 1 většího a dvou malinkých tlačítek vedle se e (jedno je k ovládání hlasitosti, druhé budíku), případně ručičkou, takže malé dítě jen intuitivně mačká čudlík, u toho změní hlasitost i čas :-) a to moc dlouho žádné dítě nezabaví... využití bych viděla pro děti, které začaly chodit do školy, a to spíše jako hezký dětský budík se zábavnou funkcí než jako hračku s funkcí budíku.
  • krásné barvy
  • kvalitní zpracování
  • dlouhá životnost baterií
  • možnost nastavení hlasitosti
  • málo funkcí
  • pro opravdovou zábavu je nutné mít více zvířátek

Lucie Voznicova

Je to hračka, ale zároveň pomocník díky budíku, děti se naučí zodpovědnosti když potřebuje zvířátko umýt, chce jíst také si hrát, krásně tančí (pokud máte jako my doma 2x tak spolu komunikují \"tančí a navzájem se doplňují\", je na baterky a mají výdrž nevybíjí se rychle... Používáme jako budík či hodiny, snadno se nastavuje. Děti dostali letos na Vánoce a lze koupit v akci i za 300kč což je opravdu super na to co to vše umí. Je to dle mne novodobé tamagoči jen ve větším provedení s funcemi navíc. Opravdu doporučuji, tuto značku navíc znám jako výbornou kvalitu
  • lehce ovladatelné, český jazyk,děti se naučí starat o zvířátko a naučí se zodpovědnosti,zábava, budík
  • nenašla jsem

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek