Paulinda - nejmodernější modelovací hmota

Správce webu | 21.06.2016

0 komentář

Od 3 letHračky pro tvořivéTipy na hračky

Paulinda je vysoce kvalitní a nezávadná modelovací hmota neomezených možností. Je měkká, tvárná a na omak příjemná. Široká kolekce s podrobnými návody naučí děti vytvořit různá zvířátka, květy, postavičky a další výrobky.

Paulinda - nejmodernější modelovací hmota, nezávadná a ultra lehká

  • Jemná, mimořádně měkká a poddajná
  • Nezávadná, čistá, nešpiní pracovní plochu
  • Ultra lehká, na bázi vody
  • Znovu použitelná
  • Hladký povrch, snadné dosažení jemných detailů
  • Lehce drží pohromadě, při sušení se roztahuje a tím pomáhá při nápravě nedostatků
  • Barvy časem neztrácí svou sytost
  • Místa, kde se jednotlivé prvky spojují, se sušením zpevňují, přidáním vody je možno obnovit tvárnost

Lucky zvířátka I.

Lucky zvířátka II.

Cool drak I.

Cool drak II.

Happy Duck

Zvířátka velké oči

Diskuze
Paulinda - nejmodernější modelovací hmota

V diskuzi je 0 komentář. Poslední příspěvek

Vstoupit do diskuze


Co je portál vseohrackach.cz?

Pro nejmenší

TITAN sklápěč - krásný nákladní vůz pro nejmenší stavitele

Správce webu | 10.07.2018

TITAN sklápěč - krásný nákladní vůz pro nejmenší stavitele

Sklápěč je klasická oblíbená hračka nejen na písek a díky velké nosnosti zaručí možnost převozu téměř čehokoli. Díky silné konstrukci a velkým kolům není žádný povrch překážkou.

Zajímavosti

Premiéra pohádky „Když draka bolí hlava“ se blíží. 25. 10. 2018 v kině

Správce webu | 11.09.2018

Premiéra pohádky „Když draka bolí hlava“ se blíží. 25. 10. 2018 v kině

Zajímá Vás, kdy draci tančí hip hop, jak se slaví vánoce v dračí jeskyni, jakou kouzelnou moc má sto let nemytý dračí zub a hlavně proč draka bolí hlava? Pak stačí jen otevřít knížku nebo zajít se svými dětmi do kina…


© 2018, TEDDIES s. r. o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing

Nahoru ↑